Rok szkolny 2023/2024
Czas od… do | Organizacyjna forma aktywności |
630– 800 | Schodzenie się dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z dziećmi w ramach pomocy – psychologiczno – pedagogicznej organizowanej w bieżącej pracy |
800– 810 | Zabawy i zestawy ćwiczeń porannych |
810– 815 | Czynności higieniczno-porządkowe |
815– 830 | Śniadanie |
830– 840 | Czynności higieniczne |
840– 9-10 | Aktywność organizowana przez nauczyciela w małych zespołach , zabawy wspierające rozwój zmysłów / zabawy dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
910– 915 | Czynności porządkowo-higieniczne |
915– 1015 | Zajęcia dydaktyczne – realizacja treści wynikających z programu wychowania przedszkolnego |
1015– 1030 | Czynności porządkowo- higieniczne, drugie śniadanie |
1030– 1150 | Zajęcia dydaktyczne . Zabawy dowolne wg. zainteresowań dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu . |
1150– 1200 | Czynności higieniczne przed obiadem |
1200– 1220 | Obiad- drugie danie |
1220– 1250 | Bajkoterapia / czytanie literatury dziecięcej, relaksacja dzieci |
1250– 1350 | Pobyt w ogrodzie . Zabawy dowolne. Indywidualna i grupowa praca z dziećmi wynikająca z ppp w pracy bieżącej / zabawy i ćwiczenia utrwalające treści. |
1350– 1400 | Czynności higieniczno- porządkowe. Zupa |
1400– 1500 | Prace użyteczne- porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiałów przyrodniczych itp. Zabawy ruchowe. |
1500– 1630 | Zabawy i zajęcia dowolne, praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia oraz z dziećmi zdolnymi. Zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne przy stolikach. Rozchodzenie się dzieci. |
*Zajęcia z jęz. angielskiego i religii wg rozkładu zajęć
*Udział dzieci w zajęciach prowadzonych przez specjalistów : pedagoga specjalnego , psychologa logopedę oraz terapeutę wg planu zajęć specjalistów