Rok szkolny 2024/2025
Organizacyjna forma aktywności | |
630 – 800 | Schodzenie się dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze. Indywidualna praca z dziećmi wynikająca z pomocy psychologiczno pedagogicznej planowanej w toku bieżącej pracy. |
800– 810 | Ćwiczenia i zabawy poranne lub zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence. |
810-815 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
815-830 | Śniadanie. |
830-910 | Czynności higieniczne . Ciche zabawy przy stolikach. Przygotowanie do zajęć |
910-945 | Zajęcia dydaktyczne wynikające z realizacji programu wychowania przedszkolnego. Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym. |
945-1010 | Zabawy dowolne dzieci, zabawy odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom wychowanków. |
1010– 1030 | Czynności higieniczno-porządkowe, drugie śniadanie. |
1030– 1120 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy ruchowe. |
1120– 1130 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
1130– 1200 | Obiad – danie główne. |
1200– 1215 | Czynności samoobsługowe , przygotowanie do wypoczynku. |
1215-1350 | Odpoczynek na leżakach „Minutki dla bajki” – czytanie lub opowiadanie dzieciom bajek , słuchanie muzyki relaksacyjnej. |
1350– 1400 | Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa. |
1400-1430 | Zupa. |
1430-1630 | Zabawy i zajęcia dowolne, praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia oraz dziećmi zdolnymi, zabawy przy stolikach w grupach, pobyt w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci. |
*Zajęcia z jęz. angielskiego wg rozkładu zajęć w każdej grupie
*Udział dzieci w zajęciach prowadzonych przez specjalistów : pedagoga specjalnego, psychologa, logopedę oraz terapeutę wg planu zajęć specjalistów