Rok szkolny 2023/2024
Czas od … do | Organizacyjna forma aktywności |
630 – 800 | Schodzenie się dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.
Indywidualna praca z dziećmi wynikająca z pomocy psychologiczno pedagogicznej planowanej w toku bieżącej pracy . |
800– 810 | Ćwiczenia i zabawy poranne lub zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence |
810-815 | Czynności higieniczno-porządkowe |
815-830 | Śniadanie |
830-910 | Czynności higieniczne . Ciche zabawy przy stolikach . Przygotowanie do zajęcia |
910-945 | Zajęcia dydaktyczne wynikające z realizacji programu wychowania przedszkolnego /
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
945-1010 | Zabawy dowolne dzieci , zabawy odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom wychowanków |
1010– 1030 | Czynności higieniczno-porządkowe
Drugie śniadanie |
1030– 1120 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym , zabawy ruchowe |
1120– 1130 | Czynności higieniczno-porządkowe |
1130– 1200 | Obiad – danie główne |
1200– 1215 | Czynności samoobsługowe , przygotowanie do wypoczynku |
1215-1350 | Odpoczynek na leżakach „Minutki dla bajki” – czytanie lub opowiadanie dzieciom bajek , słuchanie muzyki relaksacyjnej |
1350– 1400 | Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1400-1430 | Zupa |
1430-1630 | Zabawy i zajęcia dowolne , praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia oraz dziećmi zdolnymi
Zabawy przy stolikach w grupach , pobyt w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci |
*Zajęcia z jęz. angielskiego wg rozkładu zajęć w każdej grupie
*Udział dzieci w zajęciach prowadzonych przez specjalistów : pedagoga specjalnego , psychologa logopedę oraz terapeutę wg planu zajęć specjalistów